marți, 21 ianuarie 2014

Originea Universului şi Sinele Separat


Ca o nouă dovadă în sprijinul teoriei „big bang”, descoperirile ştiinţifice moderne au fundamentat ceea ce Fiii cunoşteau încă de la începutul vieţii pe Pământ – anume că, Universul a început din Unul singur şi că toată creaţia provine din El, şi într-adevăr aşa este, Întâiul s-a extins în întreg spaţiul creând stelele, planetele şi toate formele de viaţă. Zain a apărut cu un vechi desen pentru a demonstra această străveche cunoaştere
şi a început să-mi explice.
„O ,mandala’ este o piesă rotundă de ,artă’ geometrică, creată pentru simbolismul ei spiritual şi utilizată uneori pentru meditaţie.” El a spus. „Însă aceasta este mai mult decât artă. Este o reprezentare grafică, o reprezentare spirituală a lui Unul, un simbol al expansiunii şi Unităţii Universului, în mai multe părţi.
Designul o mandala constă într-o multitudine de forme interconectate individual şi care ies dintr-„O” singură sursă centrală. O mandala este o bună reprezentare a noastră, noi cei care am devenit individualităţi separate, rămânând totuşi ca Unul, Un Singur Duh Universal, Dumnezeu. Acest concept sau principiu spiritual este uneori reprezentat simbolic precum un copac – mai multe părţi elastice îndepărtate de o sursă centrală.”
Dincolo de Rădăcini Am înţeles mai bine o serie de lucruri atunci când am privit şi am contemplat
acest desen.
„Învăţăturile vechi ale Fiilor vorbesc despre un timp când noi eram doar fiinţe Spirituale sau „Angelice”. Folosind mandala pentru a reprezenta acest lucru, noi am putea fi inelele interioare ale mandalei iar acestea sunt individuale, probabil departe de sursă, dar încă interconectate între ele, încă UNUL. Însă atunci când am vrut să ne „manifestăm” (materializăm) pe Pământ, am avut de-a face cu cadrul spectrului de frecvenţe vibraţionale ale vieţii fizice pe Pământ, care era un plan mult mai lent şi un plan mai dens vibraţional decât planul de lumină prin care noi ne-am gândit în acel moment că am putea exista. Natura spectrului de viaţă fizică de pe Pământ are o multitudine de forme individuale, mult mai elaborate decât am putea chiar să o
desenăm printr-o mandala. Aceasta implică de asemenea o separare dihotomică (divizarea unui singur lucru în 2 părţi cu polarităţi în opoziţie). Multe dintre lucrurile care există pe acest plan al Pământului reflectă această separare dihotomică, spre exemplu: temperatura este una constantă, dar ea se manifestă pentru noi ca fiind aparent cu polarităţi opuse – „fierbinte” şi „rece”; Lumina şi electricitatea implică încărcări polare în
opoziţie, una pozitivă şi alta negativă; Există o mare varietate de specii de animale, fiecare cu „polarităţi opuse” sexele (masculin şi feminin). Într-un fel sau altul, există două părţi şi polarităţi în opoziţie aproape la orice. Astfel, manifestarea noastră pe Pământ necesită forme individuale precum şi separare dihotomică – care pentru noi a însemnat ceva important (şi pe care o voi explica imediat).”

Fiii legii lui unu din Atlantida de John Peniel

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu