luni, 6 ianuarie 2014

Ce este iIubirea

În primele mele zile şi luni în mănăstire, am participat la cursuri ţinute de bătrânii călugări. Într-unul dintre cursurile mele despre conceptul şi terminologia umană, care a fost ţinut de către bătrânul călugăr „Raga”, am început învăţăturile despre diversele tipuri de emoţii care aduc oamenii împreună şi care se numesc „iubire”. „Iubirea poate însemna sex (,Spunem că ne-am iubit’). Iubire poate însemna atunci când vă place foarte mult ceva (,Îmi iubesc noua maşină’).
Iubirea poate însemna plăcerea sau ,fiorul’ pe care ţi-l dă cineva cu care ai o relaţie romantică (,O iubesc pe Nadia’).
Sau iubirea poate însemna compasiune, bunătate, grijă, dăruire, participare – acesta este felul de iubire care aduce adevărata fericire, pace interioară. Este un fel de iubire de care avem într-adevăr cu toţii nevoie şi necesitatea de a o oferi – este de asemenea un fel de iubire care ar face lumea un loc mult mai bun.
Astfel, dacă dorim să ne concentrăm pe dezvoltarea unei astfel de iubiri, trebuie să o delimităm în mod clar şi să-i dăm un nume. O vom numi ,Iubire Altruistă’ pentru că asta este.”


 Fiii legii lui unu si Atlantida

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu