sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Igor, micul vindecator din Rusia

Numele său este Igor Ionin, are 13 ani şi fost hărăzit cu un dar deosebit: acela al vindecării fără atingere, prin masaj ener­ge­tic. Aşa se face că zilnic, în lo­cu­inţa de pe strada Ivan Kons­tantinovici Aivazovski, din Mos­cova, unde locuieşte, se pe­rindă valuri de oa­meni care îi so­licită ajutorul. Iar Igor, "fiul în­ge­ri­lor", aşa cum este numit, se stră­duieşte din răsputeri să îi ajute pe toţi. Nu primeşte de la ni­meni niciun ban, nu­trind con­vin­gerea că, dacă ar primi, pute­rile tămă­duitoare i-ar dispărea pentru totdeauna.
Se pare că abilităţile sale te­ra­peutice au început să se ma­ni­feste înainte de-a se fi născut. Tatiana An­dreevna, ma­ma lui Igor, suferea de ulcer duodenal. La scurt timp du­pă ce a rămas însărcinată cu Igor, a în­ceput să se sim­tă mai bine şi, în luna a cincea a sarcinii, spre ulu­i­rea medicilor, leziunile profunde de la nivelul mu­coa­sei duodenului erau complet vindecate. Au tre­cut luni, apoi ani, şi simptomele nu s-au mai ma­nifestat, cu toate că, în celelalte cazuri, boala are o evo­luţie recurentă. Ta­tiana a mulţumit Cerului, fiind con­vinsă că vinde­ca­rea ei a venit printr-o minune a Prea­bu­nului Dumnezeu, însă nu s-a gândit nicio clipă că bi­ne­făcătorul ei era tocmai pruncul pe care-l purta în pân­tece.
"Am realizat că Igor este un copil cu totul special, de îndată ce s-a născut. Chiar din primele clipe de la ve­nirea pe lume, a început să-şi rotească capul, de par­că urmărea cu privirea tot ce se petrecea în jurul său", povesteşte Marina Panova, medic obstetrician al Ma­ternităţii din Serpuhov, acolo unde Igor a văzut lumina zilei. "Când avea două luni, l-am auzit cu urechile mele cum a rostit, clar, cuvântul «tata». Şi nu o dată, ci de mai multe ori. 
Iata ce declara Igor "Portalul pe care l-am văzut avea o formă circu­lară, răta ca o intrare monumentală, încadrată de o bordură din piatră bogat împodobită. Ştiam că visez, dar totul părea aievea. Uşa rotundă s-a deschis şi prin ea au apărut doi îngeri. «Tu poţi să îţi salvezi tatăl», mi-au spus îngerii. «Tu ai darul vindecării!«. «Cum pot să fac asta?», i-am întrebat. «Prin rugăciune!». Şi apoi m-au învăţat totul, rugăciunea şi întreg ritualul tămă­duirii". Băiatul se închină evlavios în faţa icoanei Sfântului Nicolae, făcătorul de minuni şi, cu voce gravă, începe să rostească cuvinte într-un grai ne­cu­noscut. Deşi par de neîn­ţe­les, copilul susţine că acestea apar­ţin unei limbi străvechi, lim­ba pe care o vorbesc şi îngerii.
In lume au început să se nască tot mai des copii cu puteri neobişnuite, paranormale. Sunt co­piii viito­rului, copiii care la începutul anilor '90 erau numiţi «copiii indigo». Eu sunt convinsă că Igor Ionin este un astfel de copil".
Probabil că, nu întâmplător, primul cuvânt rostit de Igor a fost "tata". Oleg Ionin, tatăl lui Igor, suferea de ani de zile de o maladie gravă: tuberculoză osteoarti­culară, o boală ce poate duce la in­va­liditate. Când băieţelul avea nouă ani, boa­la tatălui s-a agravat atât de mult, încât căzuse la pat şi, mai bine de un an de zile, a rămas aproa­pe imo­bi­li­zat, neputând să se mai ridice, nici­de­cum să se de­pla­seze. Chiar dacă unica soluţie era intervenţia chi­rurgicală, nimeni nu-i putea garanta bolnavului că va scă­pa cu viaţă. Ope­raţia s-a încheiat cu succes, medicii de­venind opti­mişti în privinţa vindecării sale, dar brusc, după câteva zile, starea sănătăţii pacientului s-a înrău­tăţit foarte mult şi Oleg a intrat în comă. Me­di­cii i-au anunţat de îndată familia, afirmând că şan­sele sale de supravieţuire sunt aproape nule. Dar în mo­men­tul în care Oleg a fost transferat în sala de reani­mare, în viaţa lui şi a fa­mi­liei sale s-a produs un mi­racol. Un miracol săvârşit de Bunul Dumnezeu prin intermediul fiului său, Igor.
"Pe parcursul interven­ţiei chirurgicale, am fost absolut convins că tata nu va muri", povestea mai târ­ziu Igor. "Parcă cineva de Sus îmi dădea putere şi în­credere. Însă când am aflat că a intrat în comă, starea mea sufletească s-a schim­bat. Am plâns ore în şir, până la epuizare, neve­nin­du-mi a crede. Mă simţeam ca şi cum aş fi fost înşelat şi abandonat. Într-un târziu, am adormit. Către diminea­ţă, am avut un vis. Mă aflam într-un loc minunat, un loc în care mă simţeam în de­plină pace, împăcare şi siguranţă. Frica şi du­re­rea dispăruseră. Deodată, am văzut o uşă circulară, fru­mos împodobită. M-am dus către ea şi, deschi­zând-o, am întâlnit doi în­geri cu aripi albe. M-au mân­­gâiat pe creştet cu o dra­goste pe care nu am simţit-o nici măcar din par­tea mamei mele. Ei m-au în­văţat ce să fac pentru a-l salva pe tata".
Copiii indigo - O nouă rasă umană?
Igor Ionin şi mama sa, la o emisiune televizată, pe canalul Rosia 1
Trezindu-se din somn, fără să stea nicio clipă pe gânduri, Igor a urmat întru totul sfaturile îngerilor. A luat fotografia tatălui său şi icoana Sfântului Nicolae, a aşezat în faţa lor o cruce, a aprins o lumânare şi... a în­­ceput să se roage. A început să se roage din tot su­fletul său, cu toată inima şi toată credinţa. Rostea iar şi iar aceleaşi cuvinte, pe care îngerii i le spuseseră, fără pic de şovăială, parcă simţind cum fiecare celulă din tru­pul vlăguit al tatălui se reaprinde, se vindecă. Către sea­ră, mama sa a intrat în fugă în camera de unde Igor nu se clintise. Vestea era neaşteptată: Oleg ieşise din co­mă şi se simţea bine. Medicii erau de-a dreptul uluiţi, nereuşind să găsească o explicaţie pentru reve­nirea bruscă la viaţă a pacientului. Din acel moment, starea sa de sănătate a început să se îmbunătăţească şi, în nici o lună de zile, bărbatul, care nu fusese capabil timp de aproape un an să se ridice din pat, a început să meargă, iar două luni mai târziu, a fost externat.
Cum s-a înfăptuit minunea tămăduirii lui Oleg niciun savant nu poate explica. Familia şi apropiaţii lui sunt convinşi că Igor, "fiul îngerilor", este cel care a reuşit să-şi vindece tatăl. Un băieţel cu puteri mira­culoase. Un copil ce s-a născut pentru a schimba soarta propriului său tată şi, probabil, a mai multor oameni. Căci de atunci, Igor a început să-i vindece pe toţi sufe­rinzii care îi cer ajutorul. "Îngerii m-au învăţat cum să-mi folosesc darul ce stătea ferecat în mine. De atunci, am început să văd aura fiecărui om şi, în func­ţie de culoarea şi consistenţa ei, îmi dau seama de afec­­ţiunea fiecăruia. Prin pasele energetice pe care le exercit asupra suferindului, preiau asupra mea boala pe care o alung apoi, spălându-mi trupul cu apă sfin­ţită".

Culoarea viitorului

Capacităţile deosebite ale lui Igor Ionin au fost atent studiate de mai mulţi savanţi din Rusia, medici, psi­hologi, fizicieni, specialişti în parapsihologie. Bă­iatul-vraci a fost invitat la multe emisiuni televizate, la conferinţe şi manifestări ştiinţifice. Despre el s-au scris zeci de articole şi s-au realizat mai multe filme docu­mentare. Aşa a aflat despre abilităţile lui Igor şi Galina Baghirova, expert în psihologia copilului, cea care de ani de zile studiază fenomenul copiilor indigo. Ea în­săşi renumită în Rusia pentru capacităţile sale extra­sen­zoriale, Galina Baghirova a lansat, în urmă cu câţi­va ani, campania de educare şi conştientizare a părin­ţilor "Copilul meu are un al şaselea simţ". Prin inter­me­diul cursurilor, conferinţelor şi al unor show-uri tele­vi­zate, psihologul Baghirova îi invită pe părinţii copiilor cu proprietăţi extrasenzoriale să îşi împărtă­şească ex­perien­ţele, încercând astfel să con­ştientizeze şi sen­sibilizeze opinia publică în legătură cu faptul că aceşti copii nu sunt nişte "ciudăţenii" ale naturii, ci re­pre­zentanţii noii rase umane.

.Copiii indigo - O nouă rasă umană?Igor şi Oleg, tatăl său

Formula as

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu