miercuri, 3 septembrie 2014

Dieta cu supa de rosii

Pe parcursul celor 7 zile de dieta este foarte important sa consumi minimum 2 litri de lichide zilnic si sa eviti bauturile alcoolice, racoritoarele carbogazoase, sarea si dulciurile de orice fel.
Iata, asadar, cum arata dieta de 7 zile cu supa de rosii, care promite sa te scape de cel putin 500 de grame zilnic, dar si ce ai voie si ce e interzis in aceasta perioada.
Ziua 1 – poti manca supa de rosii dimineata, la pranz si seara. Eventual si intre mese :) De asemenea, ai liber la toate fructele din piata, mai putin la banane.
Ziua 2 – toata ziua supa de rosii cu legume, cu mentiunea ca nu trebuie sa adaugi cartofi. Aceasta zi nu este la fel de permisiva ca ziua 1 pentru ca, ghinion, nu ai voie sa mananci deloc fructe.
Ziua 3 – in aceasta zi ai “dezlegare”, dupa cum te asteptai, la...supa de rosii , pe langa care te mai poti rasfata cu cate 2-3 fructe si un cartof fiert ori alte legume fierte si garnisite cu un strop de ulei de masline.
Ziua 4 – iar supa de rosii la discretie, pe langa care ai voie, surpriza, sa mananci minimum 3 banane si sa bei lapte cat iti pofteste inima. Se pare ca aceste combinatii de calorii, potasiu, carbohidrati, calciu si proteine echilibreaza organismul dupa cele 3 zile de dieta si iti dau energia pe care o dadusei pierduta.
Ziua 5 – si in aceasta zi supa de rosii este nelipsita, fara restrictii privind cantitatea, la care se mai adauga o portie de peste, oricand doresti (fiert, la gratar sau la abur).
Ziua 6 – este rezervata supei si fripturii. Da, ai auzit bine. In aceasta zi ai voie sa mananci chiar si doua portii de friptura de vita sau de pui, insa fara nici un fel de alta garnitura. Hai, bine, o frunza de salata se accepta.
Ziua 7 – in aceasta ultima zi, in care probabil deja ti se face greata numai cand auzi supa, dar mai ales  “de rosii”, mai ai de suportat inca un bol de supa si o portie de orez brun cu garnitura de legume proaspete.
Reteta
Rosiile le-am pasat si le-am trecut prin sita pentru a indeparta cojile si semintele.
Ceapa am tocat-o marunt si am pus-o la inabusit in uleiul de masline, punand treptat si apa.
Cand ceapa a devenit translucida, am adaugat usturoiul presat, am amestecat bine apoi am pus rosiile, foile de dafin, orezul brun si am acoperit.
Am lasat asa la foc moale 20 de  minute, dupa care am scos foile de dafin si am adaugat busuiocul si piperul, am mai tinut 5 minute apoi am ridicat de pe foc.
www.kfetele,ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu