miercuri, 30 decembrie 2015

Constiinta prosperitatii


Etapele de obţinere a conştiinţei prosperităţii sînt precise şi simple.

Sînt cinci etape:
1. Scrieţi această frază “Am tot ce-mi trebuie ca să fac tot ce vreau şi am tot ce vreau ca să fac tot ce-mi trebuie”. Scrieţi de 100 de ori, apoi tăiaţi hîrtia în 100 de bucăţele, fiecare conţinînd fraza în întregime.
2. Tăiaţi bucăţelele de hîrtie în fragmente mai mici şi
lipiţi-le oriunde le puteţi vedea, pe uşi, pereţi, frigider, la toaletă,
pe oglinzi, tavane, lustre, aripa maşinii, biroul la care lucraţi,
oriunde, în orice loc vă pot ajunge privirile,.
3. Luaţi o casetă de 60 de minute. înregistraţi pe o parte
fraza “Am tot ce vreau ca să fac tot ce-mi trebuie şi am tot ce-mi
trebuie ca să fac tot ce vreau”. Repetaţi fraza, implicîndu-vă
afectiv cît de mult puteţi.
4. Ascultaţi înregistrarea în fiecare seară, la volum minim,
exact înainte de a adormi. Folosiţi un casetofon care se închide
automat la terminarea benzii.
5. în fiecare dimineaţă, după ce v-aţi îmbrăcat, dar înainte
de micul dejun, repetaţi afirmaţia de trei ori în faţa oglinzii, cu
convingere. “Am tot ce-mi trebuie ca să fac tot ce vreau şi am tot
ce vreau ca să fac tot ce-mi trebuie. Continuaţi cu ascultarea
benzii seara şi repetaţi afirmaţia dimineaţa, timp de 33 de zile;
pentru Conştiinţa Prosperităţii Generale.
Tehnicile de Conştiinţă a Prosperităţii se pot folosi simultan cu manifestarea. Faceţi manifestarea după ce repetaţi afirmaţiile de prosperitate. Amintiţi-vă, atunci cînd manifestaţi, să faceţi toate precizările necesare. înainte de manifestare, întotdeauna să invocaţi Lumina: “Invoc Lumina Cristului lăuntric. Sînt un canal curat şi perfect. Lumina îmi este călăuză”. Lucrul dorit trebuie să fie descris exact. Dacă vreţi îmbrăcăminte, asiguraţi-vă că are stilul, culoarea şi mărimea necesară. Dacă vreţi bani, specificaţi suma, vedeţi fiecare bancnotă şi puneţi sentiment în cererea voastră. Dacă vreţi o companie, stabiliţi calităţile dorite şi cereţi compatibilitatea cu voi.
Veţi obţine ceea ce cereţi. încheiaţi manifestarea cu această afirmaţie: “În tot ce creez, Divinitatea să mă călăuzească”...

Cartea cristalelor de Dael Waiker

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu